استراتژی برندسازی شرکت میشلین

نوع مقاله : مقاله ترجمه

نویسندگان

1 دانشجوی دکتری ABD، سازمان مدیریت صنعتی

2 دکتری مهندسی پلیمر، دانشگاه تربیت مدرس

چکیده

یکی از شرکت‌های مطرح تایرساز در سطح جهان، شرکت میشلین است که به‌عنوان یکی از پیشگامان و رهبران در نوآوری تایر همواره به خود بالیده است. این شرکت دارای سابقه‌ای طولانی در ارائه‌ی راه‌حل‌های دست‌یابی به موفقیت در زمینه‌ی ایمنی، بهره‌وری سوخت، و سازگاری با محیط‌زیست برای محصولات خود در صنعت حمل‌ونقل است. هم‌چنین این شرکت از داشتن برند جهانی در مناطق مختلف که با نام‌های میشلین و گودریچ BF در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده به خود می‌بالد. مقاله‌ی تحقیقاتی حاضر، استراتژی برندسازی میشلین را که منجر به قدرت این برند در گروه‌های تایر خودروی سواری و ماشین‌های سبک شده است، بیان می‌کند. در این راستا، نقاط قوت داخلی و قابلیت‌هایی که باعث پایداری میشلین در اقتصاد جهانی شده، شناسایی شده است. هم‌چنین در این مقاله به چگونگی ایجاد صمیمیت با مشتری و حفظ این رابطه و نقش آن در بازار جهانی نیز پرداخته شده است.

کلیدواژه‌ها


https://img1.essaydot.com/materials/samples/dissertation_branding.pdf